Sunday, June 11, 2006

怪味雞...

某天工作很忙...
直至下午五時多才有空吃午飯...
因為我那晚也要上課...
所以很趕急地去到尖沙咀...
隨便找一家店鋪找吃算了...

經過一家粉麵鋪...
名字都不記得了...
只記得裡頭有一道菜...

叫怪味雞...

名字影響一切...
點了一個...
配河粉...

有點甜...
有點咸...
有點酸...
有點辣...

也因為名字的關係...
我都不知道那點點酸是否應有的味道...
沒頭沒腦...
吃了才算...

結脹...
三十一元...

尖沙咀什麼也貴...

5 comments:

Anonymous said...

同意!
><

Anonymous said...

我係同意「尖沙咀什麼也貴...」這句
XDDDDDDD

JoTigger said...

我以前在尖沙咀區工作,茶餐廳都唔平,所以我帶飯。

Benedict said...

凡,
其實我好少會係TST食野...
但係以果一個份量同質量就真係好唔值...

Josephine,
其實妳而家係唔係home office...?

JoTigger said...

大部分時間可以home office,不過每星期有兩個朝早要返office。