Monday, November 28, 2005

拍人像...

我果然是不太適合拍攝人像...
怕得別人怪怪的...
幸好她的笑容燦爛搭救...

我原本只是在上課前到一到場...
替她打打氣...
慶祝她完成大學課程...
不過出門口前有些預感...
帶了200mm出門...
怕萬一真是要拍時可以做一些景深效果...

主角與我有些私底下的暱稱...
她是愛笑的女孩...
笑得很自然那類...
於是我常趁她不為意時拍下她笑時的樣子...

唔...
拍了百多張...
選了九張...
都差不多了吧?
只覺得自己拍得不好...

最後祝妳前程似錦...

後記:
這一輯都是大頭相...
正常嘛...
女主角畢業...
而且又有其他朋友在...
不可能叫主角特地為我擺個不倫不類的姿勢...

我有一輯模持兒相在構思中...
我想突破些...
但願有人自願承受我拍照時的口黑面黑...
有誰願意束著馬尾...
黃昏時跟我到岸邊啊?
我不需要短裙長腿...
只需要牛仔褲就可以了...

或者...
全裸也可以!
任君選擇!
我絕對不會介意!

5 comments:

Anonymous said...

金魚哥!!~
多謝你0地賞面0黎同我影畢業相呀~~哈哈~~
0的相要send 返俾我睇0架~~:D
(你影相時手羅0的角度好pro 咁呢!~XD)
thanks~~^___^

Benedict said...

妹,

嘩...pro...@@....
我真係自己知自己事...
唔開心多過開心...

D相o既link去左妳icq丫~~~

Unknown said...

噢....你都卒業喇?
恭喜

Anonymous said...

恭喜 Karen 妹妹!!!

Ben Ben: 哇哈哈?! 影裸照好辛苦的!!!XDDD

Benedict said...

雪雪,

係我辛苦定係模特兒辛苦先~~~
我好enjoy架喎~~~XD~