Wednesday, November 02, 2005

聽與唱...

對我來說...
音樂可以分為兩大類...
用來聽的...
用來唱的...

八十年代沒有卡拉ok...
那年代的流行曲都是用來聽的...
當年的歌曲反而少用香港原創的曲目...
流行用外國的...
日本美國也有...
由於不需要作曲...
填詞人也大都會聽著一首已完成的歌曲去填上廣東詞...
內容變得本地化也更為有意思...
我喜愛的林振強也是當年的填詞人...

九十年代後期...
.......
.......
算了...

在二千年後...
情況稍為好轉....
突然有一班以唱作人自居的歌手出現...
我喜愛的歌手都又出現了...

所以現在的人說從前的流行曲比較好聽...
絕對有道理...

5 comments:

Anonymous said...

舊時o既流行曲因為引入好多外國歌, 所以曲種好多變化...

而家o既流行曲係引入定係抄襲??
可能就係因為咁, 而家d流行曲好千篇一律...

Anonymous said...

而家既流行曲絕大部分係為卡拉ok而設...
因為呢個亦都係首歌既一個收入來源
所以旋律要易記、易唱
即是你講既千篇一律XD

Benedict said...

王菀之之係乜都自己作架~~~!
勁唎~~~

Anonymous said...

遲d我都會係乜都自己作?
(希望係咁啦?!)

PS係啦,我個名個LINK已經係新地頭啦,你可以UPDATE了?!

Anonymous said...

http://ivanawong.blogspot.com/

王菀之 blogspot