Thursday, November 17, 2005

警察局...

因為遺失了荷包...
所以我上了人生第一次警察局...

心情不好...
又要說著自己遺失了什麼...
警察叔叔(!?)雖然不可怕...
但仍然想早點離開...

遺失了一張信用卡...
兩張提款卡...
八達通卡...
身份証...

.........................................!?

遺失了一張信用卡...
兩張提款卡...
八達通卡...
身份証...


唉...
原來警察局的電腦還在會檔機的年代...

3 comments:

Anonymous said...

我人生第一次上警局, 係因為我今年初俾人燒o左我屋企o架車啊... 幾慘啊~~

Benedict said...

嘩...
做乜咁誇張??

Anonymous said...

係啊, 果次好慘, 新年期間o黎o架, 我去完同d同事飲o野, 半夜返到屋企樓下見到有班差佬, 仲以為乜事, 點知入到屋我細佬同我講話d警察話我屋企o架車著o左火啊... 跟住咪陪我細佬去差館, 搞到成6點幾先返到屋企... 果時都唔知點算o架, 父母又去o左旅行wor...

好憎d死o靚仔... 佢o地將d滴滴金放o向我車頭玻璃度...