Saturday, March 18, 2006

星期六...

今天是星期六...
下午要上課...

往後的星期六...
我都要上課...

在下午三時半...

我吃過午飯...
才一時半...
我有著兩個小時的空閒時間...

我的Ipod播著音樂...
右手握著A620...
從尖沙咀東部走到尖沙咀碼頭...

我可以在這段時間備課...
時間早時也可以到書局看書...

我享受這兩小時...

2 comments:

Anonymous said...

我平日夜晚也要在尖沙咀上課
通常有大約一小時的空閒時間
我會先吃點東西
然後就坐在海傍看夜景
及亂諗野>_<

Benedict said...

伊凡,

就算我唔係坐o係海邊...
我都會亂諗野啦...^-^;...

落堂之後...
坐渡輪返中環...
之後坐小巴返香港仔...

o係船上面望住維港...
其實我唔係好諗野...
唔知個腦o係度做緊乜...
但係我覺得果幾分鐘好舒服...