Monday, February 20, 2006

不可思議...

"哈哈~~我認為, 相呢~係反映一個人o既內心,
攝影者當時o既內心如何,
相机所影到o既, 就會係如何,
你d相好有art o既味道~
but~好似有d孤單, 寂靜....好想見到生命力同希望,
但係搵緊又未搵到, 哈哈~~
我都亂講一通~
點都好~!努力呀~!!"


問過太多人有關我的相片的事情...
只有這隻病得只剩下半條命的病貓...
給我這回應...

祝這好朋友身體健康...

1 comment:

Anonymous said...

其實畫都係咁... 當你個人內心唔平靜o既話, 畫出?o既?就會好亂... 唔開心時亦會畫?d帶有哀愁o既畫出?...

真係我手寫/畫/影我心...