Tuesday, July 31, 2007

幻想...



http://www.fotop.net/benedictng/_______X/001_G_027

其實怎樣可以拍到這張相片呢?
先要坐在巴士上層...
在巴士一邊行駛時向著窗外的暗位測光...
待巴士走到較光的位置按下快門...

因為先前測光的關係...
正常光會以曝光過度的狀態穿過樹叢...
會因為天上的雲會其他雜物而變成不同顏色...
暗位會正常曝光...
樹葉會因為巴士移動而有動感...
樹木會因為位置較遠而凝固...

10 comments:

zhuJessica said...

解釋的應該是很清楚...很專業了....  ^^ 可惜我對攝影真是不太瞭解....唯一知道的...就是照片真的很漂亮.....

Yuk Tung said...

haha~ 學到野啊~ =)

Chris Chan said...

我都學到嘢!,我想請教 在夜間如何影月亮,而月亮的光不會化開,完整光呢?有勞指教!

Ed Kam said...

幾時出相集 ?  我第一個買.

ChocoCHINN said...

theory好深呀!但係色嘅變化好靚

rice said...

講得好清楚! 多謝指教~~~ hehe~ 唔知係咪我部相機太渣, 有時過度曝光 d 樹同天空交界嗰條邊會變成紫色?

Benedict said...

GoDlva, 多謝妳...^-^.... 哩D係撞手神... Jacob, 過獎啦...^-^... 士多, 我相信係因為當時環境係樹林... 比較暗... 相機要曝耐D光... 所以會濛D囉~~~^-^~~~ Chris & Stella, 因為夜晚影月光時四邊o既環境好暗... 相機測錯光... 你影時要-EV或者用M mode自己set快門... 我俾D相你參考下丫... http://www.fotop.net/benedictng/__/THE_DAY_3 http://www.fotop.net/benedictng/__/280305_G http://www.fotop.net/benedictng/__/K_004 甘蛇, 我都想出... 但係冇咁o既資格...^-^;... 豬兜妹, 其實唔係好深... 有D巧合...^-^... Rice 哦... 紫邊丫... 其實同相機鏡頭質素有關丫... 當然亦都有更深入o既理論... 不過簡單講係因為部相機計錯數有關...^-^... 哩D係好少問題... 好多相機都會有...

trouble said...

thanks 我再試過先

Chris Chan said...

多謝指教,謝謝!

rice said...

明白了! 見你影我先問, 平時我都好少理~ hhehe~ 當係特別效果囉!