Thursday, July 26, 2007

駕崩...



http://www.fotop.net/benedictng/benedictng05/N_H_N_K

昨天才收到曾灶財過身的消息...

對於曾灶財...
我只知道他是一個喜歡在街頭塗鴉的一個人...
或者所有香港巿民對他的認識也只限於此...

當然家中也收藏了他為軟硬天師一手一筆寫了整隻大碟的歌詞...
然後因為字跡太難辦認...
大碟盒中也附加了一張電腦製的歌詞...

若果不是我早年拿起相機拍照...
我相信我也不會有機會收起曾灶財的墨寶...

10 comments:

rice said...

噢........... 我好唔開心呀! 我身在外國唔知道... 雖然好細個就移咗民, 但係九龍皇帝係我對 hk 嘅重要回憶之一... 因為由細到大都係九龍人, 成日撞到佢寫大字, 有時放學途中, 有時搭車經過... 平時睇到雜誌訪問佢或者報導佢我都會特別留心, 佢成日都响身邊, 好似遠房親戚咁.... 我唔可以相信佢會消失... :( :( :( 我擁有嘅, 只係 2002 年宵買嘅一張曾灶財貼紙... 曾生, r.i.p.~~~

SkyBlue said...

我一直都好鍾意你的相片, 遠在 A-SERIES NEWSGROUP 的時候.....我們可能互相認識? 哈哈~ 軟硬天師的歌詞, 不是曾先生寫的, 只是有人模仿他的筆跡, 今早電台節目中林海峰有提及過~

rice said...

我引用咗你張相呀! 如果你介意就話我知, 我 delete 佢~

Ed Kam said...

又一文化遺產消失了.

ChocoCHINN said...

你小心俾人打劫,因為你收埋左港寳

ma said...

R.I.P. 九龍皇帝曾灶財

Benedict said...

Rice, 我細個唔o係九龍住~ 所以我細個冇見過佢D字~ 大個睇番只係覺得好得意~~~^-^~~~ 張相妳用丫~ 妳都放晒D link~ 冇乜所謂~~~^-^~~~ bbvenkel, 即係你都係A仔谷o既人囉? 尋日朝我都有聽~ 但係個blog已經出左咯...^-^;... 甘蛇, 係囉... 時代真係變... 豬兜妹, 我肯定唔會係第一個俾人打劫啦~ 比起好多人我係得好少...^-^;...

SkyBlue said...

曾經係呀, 不過現在 A SERIES 谷都已經不在了~ A70 已經壞了修理好再壞了再修理好再壞了....現在CANON換了一部 A520 給我~

rice said...

thanks!!!

Benedict said...

bbvenkei, 其實a仔谷係轉左去第二個地方丫~~~^-^~~~ news://sosonet.net/photo.canon.a-series