Saturday, July 14, 2007

遺跡...



http://www.fotop.net/benedictng/benedictng38/SOUK_1

某次想去拍照...
於是約了友人去蘇屋村拍照...

這個老屋村是友人熟悉的地方...
在這裡他有不少回憶...
所以我和他拍出來的照片有點不同...

拍照就是這樣一回事...
同一樣的東西...
由不同的人來記錄都會不一樣...

7 comments:

ChocoCHINN said...

好有“背影”feel

Yuk Shing said...

你係蘇屋影的相好正

winto 666 said...

我好鐘意呢類型的相...好有fEEl....

Dicky Leung Photography said...

你的相片另人會細心思考,我喜歡

Benedict said...

豬兜妹, 係喎... 而家睇都覺...^-^;... 承, 你睇晒喇? Winto, 其實我只係鐘意影哩一類相...^-^;... Dicky, 多謝你...^-^...

rice said...

我媽媽細個都係住蘇屋o架! 不過我自己對嗰度無咩感覺, 因為未住過~~~ 但係知道要拆都有少少不捨... 覺得媽媽好似真係老去咁...

Benedict said...

Rice, 係囉... 人越人... 就越覺得有D野要珍惜... 唔係就真係會冇左...