Thursday, April 27, 2006

炒叮...


旺角某間茶餐廳...
有炒出前一叮吃...

前晚上課前經過...
點了一個炒出前一叮...

吃著炒叮...
憶起某事...

6 comments:

JoTigger said...

個樣幾吸引喎!
星期三晚半夜突然想起身煮麵食,當然沒有啦,於是星期四的早餐食了公仔麵。

Benedict said...

Josephine,

個樣吸引係影出黎架o者~~~^-^;~~~
雖然真係幾好食~
但係好大碟~
妳一個女仔實食唔晒...
我係饑饉完先夾硬哽晒...
同埋真係好貴...
一碟要成三十幾蚊...
凍飲另計...
一個人成四十幾五十蚊落樓架...^-^;...

o係旺角...
間茶餐廳叫"極之好"~

JoTigger said...

我有個男仔朋友曾對我說:「女仔來說,你都幾大食。」
不過我冇做蝗蟲好耐啦,哈哈。

Benedict said...

Josephine,

咁我身邊都有好多人話過我細食...^-^;...
可能o岩o岩好都未定...

或者帶多個朋友去仲好...

不過哩間野D服務態度係麻麻地...

JoTigger said...

我會要炒米粉。

Unknown said...

that looks dam delicious.
i miss chinese food.


Site of interest.