Tuesday, April 04, 2006

祭祖...

每年都會在清明節時上山祭祖...
我要去長洲...

是否人大了...
對這些日子都有總古怪感覺...

我的家族大...
少時候總覺得像個嘉年華...
因為有很多一年見一次的平輩...
大伙人坐著爸爸的漁船去長洲...

那是一個街頭霸王與超級任天堂的時代...
平輩愛坐在船頭...
還未有you jump i jump...
阿龍與春麗比起臘肉肥溫浪漫多了...
有些會到下層看賭聖...
思想比較成熟的會想看由鄭裕玲主演的賭霸...
據說dodo姐的裙子很短...

我悔恨我當時喜愛吳孟達....

明天又是清明節...
爸爸會從老遠跑回家...
說去探一探爺爺...

我還未見過爺爺...
媽媽說只有大哥哥與大家姐見過...
而且他們當時年紀還很小...

家裡有爺爺的大相...
放在大廳...
我覺得他很慈祥...
所以我每年到達長洲...
我在心裡都會默默地與他說幾句...

畢竟沒有他就沒有我...

看著爸爸大汗細汗地點香佈置...
還希望爸爸頭上的是香灰而不是白髮...

我相信...
爸爸現在還是可以用一隻手抱得起現在的我...

3 comments:

Anonymous said...

其實我都幾不孝, 因為我好多年冇返鄉下拜山lu... 因為我嫌搭車煩, 又遠喎(都成2粒鐘車...) 而且我唔鍾意返鄉下... 好悶...

但我都有?澳門拜阿爺阿?o架... 仲有阿公阿婆...

Anonymous said...

快手得濟... 未打晒名就按?enter...

Benedict said...

家姐二號,

我D祖先都放晒o係長洲...
再早果D我都冇探過...

我成日問阿媽我地鄉下o係邊...
但係因為我地都冇返過去...
所以我永遠都唔記得o係邊...