Tuesday, August 23, 2011

屬於...


http://www.fotop.net/benedictng/____/W_007

這個blog...
是一個完完全全屬於我自己的地方...
是沒有是指定給誰的地方...

原來隨心所欲的感覺是這樣的...

=======================

今天是一週年...
我那還是很討厭那個國家...
我的道行應該沒有半點成果...
那就討厭到底好了...
我不介意告訴別人我還是不能原諒菲律賓...

2 comments:

閒人 said...

我都係一定唔會去旅遊. 以前睇書見過好多外國人喺啲渡假村比人捉走做咗幾年人質, 所以唔敢去. 後來見好多結咗婚嚟做嘅菲佣都話嗰邊嘅老公搵過第二個女人; 同埋有啲菲佣過咗嚟之後不停咁搵錢番去養一家幾口, 唔止做幾年嘢咁簡單, 係十幾年喎, 佢嘅屋企人喺嗰度有錢過佢哋嘅生活, 但係個媽媽呢?不停咁喺海外做嘢, 冇屋企人, 有自己想要嘅生活...大佬, 佢都係人,都需要有家庭, 有生活架嘛﹗啲男人死嘅咩?係咁推哂啲女人出嚟做嘢...,而家就更加唔鐘意啦﹗一個國家只要有貪污, 啲人幾努力做嘢, 幾想做好份工都好, 都係冇用..... .寄語祖國: [快啲捉哂啲貪官呀﹗]
[版主回覆08/25/2011 07:57:16]佢捉唔捉晒D貪官...
我都唔會理哩個不知所謂o既地方...
諗起仲好嬲...

閒人 said...

有朋友提點過我: [每個地方嘅人民水平同文化都唔同, 唔需要咁勞氣..] 所以我同開始唔同啲唔同水平嘅人爭拗, 因為咁只會令到自己更唔開心, 既然唔認同某啲地方嘅水平同理念, 又唔需要理佢哋嘅, 擺埋佢喺垃圾房, 尤佢自生自滅算啦...