Wednesday, May 05, 2010

交疊...



http://www.fotop.net/benedictng/benedictng31/7_G?full=1

我在不同的人面前會有不同的名字...
在家裡我叫阿仔...
男性朋友面前叫Ben仔...
女性朋友面前叫BenBen...
同事面前叫Ben...
上司面前叫Ben哥...(!?)
未見過的同事叫Benedict...
有一堆後輩叫我Ben叔...
跟著後輩的後輩叫我Ben叔叔...

花名都有一堆...
從前有人叫我本立德...
有一段時間叫本本...
有求於我的人叫我喂喂...
在某次job之後變成CitiBen...
男同事取笑我時叫我勒邦Ben士...
女同事取笑我時叫我小Ben子...
在某地方我叫版主...
有時會變成"今日食唔食晏?"

其實我也很滿足...

1 comment:

閒人 said...

要個人隨和至可幾有咁多花名㗎﹗哈~~~咁似乎你都幾受歡迎喎﹗
[版主回覆05/09/2010 00:33:00]唔關受唔受歡迎事... 係佢地知我唔會嬲... 丫仲有... 有一排我俾人叫"龍丙基"~~~ 哈哈...