Wednesday, April 14, 2010

豐足...



http://www.fotop.net/benedictng/_H_B_H_v/K_001

這張相片應該貼過...
漸漸我都忘了什麼相片已貼過和未貼...

為何最近有人提起不愛魚翅...?
好像是愛護動物的團體...?

魚翅這東西...
我從小就已知道牠全無味道...
最起碼我在街口吃過的生粉水翅比酒樓的可口多了...

我不介意吃...
但又不會專程去吃...

桌上的幾分之一條鯊魚...
都已經死了...
你不吃放在檯上更浪費...
求求你就吃了牠...
否則我會捉你去饑饉三十...

讓牠走得有價值...
就最愛護牠了...

3 comments:

小天使 said...

鯨/鯊魚死了, 不能再活過來, 但只要我們不再吃這些, 那麼魚翅就沒有了市場, 那就不會再有暴殺的事了...

Mitsui, 牛丸 said...

同意小天使所講... 如果你繼續食, 咁暴殺鯨/鯊魚GE人就以為仲有市場...

閒人 said...

商業社會講[供求], 有[求]就有[供], 大家唔去[求], 生意佬冇錢賺, 就唔會入貨, 最終係死少咗鯊魚... 少咗人用殘忍嘅手段對佢哋, 都係好事嚟嘅. 不過呢樣嘢喺香港可以要隔幾代至做到, 而家啲人擺酒, 冇魚翅老人家會唔老泥...比啲時間啦...    其實我同你一樣, 唔會特登食, 食都係鐘意食街邊碗仔翅.  放咗上枱都會食, 因為睇法同你一樣, 等佢死得有價值, 同埋都係由細到大睇旁白片嗰句: one life feed another.   只係, 既然佢生長喺大自然, 唔係為咗比人食而出生, 唔食佢都好合理啫﹗