Friday, March 12, 2010

傾聽...



http://www.fotop.net/benedictng/___P__/001_G_049

我很喜歡聽音樂...

或者是因為我不想世界太過靜...
不靜就不如有點音樂襯托...
於是就播音樂...

我知道我聽的音樂絕對會影響我所做的東西...
所以我工作時播的音樂是很輕柔...
輕柔得像沒有太多聲音...
要開得聲浪很大都不會吵耳...

就是一些似有還無的感覺...

4 comments:

Yung Lau said...

hi~好耐無見了! 我都好鍾意聽音樂. 尤其jay o既歌. 好耐都好對味. 不過對於似有還無o既聲浪,我只會訓覺時先會聽. 易入睡嘛!
[版主回覆03/14/2010 23:57:00]hello~~^^ 妳最近點呢~~~? 妳個blog都好似少up左丫~~~ 好忙~~~? 其實我聽o既歌都唔係算另類o者... 只係鐘意聽下d中慢版歌咋...^-^;...

Yung Lau said...

係呀~ 我好忙呀. 其實唔打blog o既日子仲多姿多彩過打blog. 不過好可惜,真係無咩精力去打blog呀! 再加上而家我實習緊,日日都好累呀! 更加無精神去寫. 其實呢排都有好多好多感受,我都好想打哂出黎. 中慢歌我都岩聽. 你鍾意邊個歌手架?
[版主回覆03/16/2010 08:01:00]實習緊呀~? 妳剛畢業~? 但係實習應該冇真正返工咁辛苦呱...? 第時妳仲辛苦呀女...^-^;... 唔~ 我鐘意o既歌手又冇乜定... 係鐘意聽歌唔聽人... 如果我要寫o既就一定係王菀之... 另一個就係Misia... 再之後就係馮㬢妤喇~~~ 妳呢~~?

Yung Lau said...

係呀! 畢左業lu~ 其實實習唔辛苦,但我o個頭實習完, 就要趕去返part time(7仔). 有時連食飯時間都無. 所以每日我都係筋疲力盡,而且夜晚又失眠, 日日都唔夠訓,不知幾可憐 王苑芝d歌我覺得太慢喇, 我鍾意王傑架,佢好多歌都好好聽. Jay都唔錯,有幾首好似唱緊我自己咁
[版主回覆03/19/2010 08:05:00]點解妳會咁賣力...^-^;... 仲要去parttime...? 咁應該連都冇乜時間... 對身體都唔好啦... 如果唔係有乜野特別原因... 我唔見意妳繼繼續一日兩份工... 估唔到王傑妳都鐘意... 妳都係"聽歌唔聽人"果D~~~ 咁幾好丫! 我仲鐘意Misia~~~ 妳識唔識呢~~~?

Yung Lau said...

生活迫人啊! 以前o個種飯來張口o既日子已成過去. 係就係辛苦左d,不過我覺得每日都過得幾充實丫~ 王傑我小學已經鍾意. 雖然佢把聲我覺得怪怪o地,但佢唱起歌黎好吸引我. 細個o個時因為佢好迷浪子. 我成日都好想做浪女,過住自由自在o既生活. Misia我唔識呀! 我上網睇過,係咪日本人黎架?
[版主回覆03/21/2010 23:02:00]估唔到睇哩個blog o既人... 都好似慢慢咁成長... 連妳都畢業要搵工... 可想而知我真係老左好多...! Misia係我最愛o既女歌手... 我最鐘意就係哩一首"難忘的日子"... http://www.youtube.com/watch?v=7-xChqpitwQ&feature=PlayList&p=A3F791E9F7798341&playnext=1&playnext_from=PL&index=6 我每一次聽都會充滿力量...