Wednesday, March 17, 2010

薄彼...



http://www.fotop.net/benedictng/benedictng14/u_K_3?full=0

如果...
有一套戲叫"星之踤片"...
在中環天星碼頭拍...
得到奧斯卡金金金金金金金上金霹靂金無敵金獎...
那麼可不可以保留這個碼頭...?

如果...
有一套戲叫"愛的季節"...
在灣仔利東街拍攝...
得到銀河系無敵白金鑽石級劃時代恐龍獎...
那麼可不可以保留這條街...?

如果...
有一套戲叫"種子"...
在菜園村拍攝...
得到全宇宙神靈隻手遮天控制命運太空人獎....
那麼可不可以保留這條村...?

不知所謂的政府...
我應該要教他們寫"厚此"兩個字...
然後再教他們用倉頡打"薄彼"...

4 comments:

閒人 said...

[不知所謂]是錯不了;不過也可以加上:好大喜功,搖擺不定,欺善怕惡,親疏有別..... 以為換了特首就有新氣象,誰料這氣象更差....香港人,認命吧﹗
[版主回覆03/18/2010 08:06:00]其實我又唔覺得哩一個係特首問題... 係香港文化問題... 外國人疴督shxx都香D... 因為外國人話好... 咁香港人咪話好囉... 冇主見架...

閒人 said...

咁你睇倒香港嘅文化有咩問題呢?
政府見外國話好就唔拆, 咁又係啲乜嘢問題呢?政策嘅問題?定係官員諗法嘅問題?市民話好政府就唔拆?我唔覺得係咁囉....
不過唔想喺你個blog度呻咁多, 諗番啲開心嘢算嘞. 撇﹗
[版主回覆03/19/2010 07:57:00]其實妳都係一個憤青黎...! 不如妳都寫下blog啦... 生青苔喇...

閒人 said...

都衰 要人 啦, 成日都同我呻, 不過佢係呻同我相反嘅嘢;比佢啲負能量影響咗...
咩呀?我有update架, 冇青苔喎,呵....

閒人 said...

嘻...最衰 要人 啦﹗成日同我呻, 比佢啲負能量影響到; 不過佢呻嘅係同我想反嘅嘢....
我有update個blog呀﹗你得閒過嚟坐吓啦﹗
[版主回覆03/21/2010 22:51:00]有up都唔夠我up得密啦~~~ 同埋我有bookmark妳個blog~~~ 妳up我會收到mail架~~~^^~