Tuesday, May 10, 2011

路經...



http://www.fotop.net/benedictng/benedictng63/5800XM_122_GPSdata

有一次經過銅鑼灣...
見到這個大型佈置就走過去看...

原來是一個主題公園的展示...

其實我家離那個公園很近...
理論上就會常常去...
這是我的朋友一般想法...

事實上我住在這裡好多年了...
只去過三次...

我都想說...
住澳門的人...
一生中都不會進過賭場多少次...

遊樂和娛樂設施...
是給外來人的...

1 comment:

閒人 said...

我好鐘意去嗰個公園架, 十零歲嗰陣一年都會去一次; 嗰陣條殺人鯨都未升天; 跟住後來再大啲幾年至去一次, 好鐘意金魚公園, 蝴蝶館, 海洋館, 海濤館, 去到海濤館我都會扮海獅叫; 仲有個願望就:係 : 老咗要去海洋館做掃地阿嬸, 所以佢改大咗之後係好恨, 好恨去; 不過都係怕新開太多人都忍住唔去.....不過話時話吖, 佢個水上樂園我由始到終都冇入過去玩....哈~~~
[版主回覆05/14/2011 19:50:00]都話住得遠果D人就會去得密D架啦~~~ 妳睇妳幾多回憶... 我就反而乜都冇呀... 直頭斷左片...@@''... 去得三次... 都係唔記得做過乜...!