Tuesday, April 14, 2009

失敗...



http://www.fotop.net/benedictng/___P__/001_G_015

成皇敗寇...
昨天在一個大型比賽中...
香港代表敗給了韓國代表...

我一向視該位香港代表為偶像...
他也親身教授我好幾次...
雖然我未有實淺過多少...
但他也教過我"千萬不要放棄"...

我昨天也留言對他說:
"千萬不要放棄..."

3 comments:

Dick said...

可能最介意嗰個係你
[版主回覆04/14/2009 13:16:00]哩段係佢o既回覆: "今日我令大家好失望.............我冇諗過隻韓國龍會強到咁既程度,連技+目押唔洗多介紹!!
連日黎咁多比賽,終於都打哂,身心極度疲累,之後仲要輸埋........
所以比賽後個人情緒即刻崩潰...........冇辦法....成王敗扣..
戰敗後傷心係因為嬲自己今日打唔出水準,擔心比人擺上youtube,d人睇完仲以為香港打機既人原來得咁既程度.........係我既錯!!係我映衰你地........對唔住!!
不過韓國龍今日既表現真係祗贏冠軍既
我一定會再增強自己既實力既!!!!!!!!!!"

Benedict said...

夜行雲(果本攻略o既編輯): "唔洗多講,永遠支持軍佬神!
你出一句聲得架喇,大家都會支持你!"

Benedict said...

燕子o既回覆: "相信係同你打SF20年黎最傷心難過的一天!
點都好,o係我有生之年.我都支持你...完"