Thursday, October 02, 2008

情緒...



http://www.fotop.net/benedictng/_H_B_H_v/n_a_6

如果不開心可以向誰發洩?

8 comments:

ChocoCHINN said...

可以發洩...不過...不是向誰誰誰的
或者...將悲憤...化為食量吧

winto 666 said...

可以在這裡發洩啦!!

Dick said...

我昨日已經向我老細發洩完了

小豬 . 天使 said...

不開心我會對自己好d, 不用向人發洩, 不要傷害人和傷害自己, 錫自己多d就好喇~

rice said...

你唔開心嗎? 唔開心的時候可以睇一齣悲慘戲 / 聽悲情歌, 喊晒出來又係新的一天! 又或者去海邊吹o下風, 放鬆一下心情~ 不過我覺得最有用的方法都係同小朋友玩!! 睇住佢o地笑得開心, 自己都會開心少少... 假如有可愛的小朋友攬住你錫一啖, 咩唔開心都唔記得晒o架喇!

Amanda said...

真係唔知喎~

Grace said...

可以向最可信的訴說:第一位是耶穌,仲可以幫助我,第二位是知己。   不妨試試!

閒人 said...

向周公發洩﹗向游泳池發洩﹗向苦情戲發洩﹗向阿媽發洩﹗不過,我通常都向周公發洩了事....