Saturday, March 15, 2008

交織...



http://www.fotop.net/benedictng/_H_B_H_v/001_G_037

我常常都會拍影子...
或者是變相地拍攝陽光...
我希望可以有一天早午晚...
都架著相機在同一角度拍著我平時會經過的路...

5 comments:

ChocoCHINN said...

未想像到嗰幾張相會係點...好期待...但係唔好係太晴朗天會比較好...如果唔係...好快燒焦啦
[版主回覆03/16/2008 08:18:00]就算天氣唔好~ 影出黎o既相都係一個記錄o者~~~^-^~~~

winto 666 said...

我看你咁多相... 你不是天天都相機跟身的嗎??
我也很想如果有一天... 不用上班... 天天可以四圍去影影影影... 那你話幾好呢?? ( 發夢中...)
[版主回覆03/16/2008 08:22:00]我係架~ 但係希望有一日係朝早到晚都唔使四圍去~ 而係夠鐘就落街... 影番同一個構圖... 之後將哩幾張相放埋一齊... 一定係好特別啦...^-^...

lisa said...

喂~~~
同學你好啊!
世界真是小小小......................
[版主回覆03/16/2008 08:22:00]嘩.... 妳好... 我都嚇一跳...^-^;...!

いもも said...

原來係你呀!我係Yvonne呀!
平時唔見你成日攞部機出嚟影既?啲相影得好好呀!
[版主回覆03/16/2008 08:23:00]多謝~~~^-^;~~~ 影相我係o係行街時我先會影~ 果時我就會乜都影~~~^-^;~~~

winto 666 said...

期待呀!!
我沒有想過你的構思... 我只是有用一個月時間差不多在同一位置去記錄"再見廣播道一號..."
[版主回覆03/18/2008 07:37:00]係? 一個月都好利害啦~ 點解唔見妳有哩輯相丫?