Saturday, September 15, 2007

器材...



這一張相片是我去年到朋友的婚禮時拍的...

而這張相片不是我用A系相機拍...
是我用我的菲林相機 Canon EOS-300配上朋友借的50mm 1.8鏡頭所拍到...
感覺是否與我平時相片有點不同但又有點相像?

器材這回事...
我可以說是在意...
但不介意...
我有得用的...
就自然會用...
沒有緣使用的...
又不會強求...

明天我會再放一張在同一環境...
但我用A620拍的照片...
給大家看看不同器材照片的感覺...

P.s
這一對結了婚的朋友...
女兒剛剛出世不久...
恭喜恭喜!

4 comments:

ChocoCHINN said...

成張相感覺好柔和

TC said...

我去過你fotop的相簿...有d相係微距...想問下你係未用A620影架...係未要加TELE去影?? 我都係用CANON...唔想買單反...見到你D相真係想玩下加鏡...唔該哂

安小施 said...

我覺得每一張相也很靚!

Benedict said...

豬兜妹, 當時o既感覺神聖丫嘛~~~^-^~~~ 阿T, 我去你個留言版都回丫... 安納施, 過獎...^-^;...