Friday, June 08, 2007

困難…



http://www.fotop.net/benedictng/___P__/L_H_K_6

其實除了工作...
其他方面也不太如意...


10 comments:

Dick said...

我都好快頂唔順

雪雪 said...

都話唔好咁灰咯!人生不如意事十常八九,多數唔如意架!你自己心態點去面對架咋!努力 fighting~~~ cheers up!啜~

斷美 said...

UUU

ChocoCHINN said...

凡事總有兩面,有無諗吓好嗰一面呢? 呢d位置好難影到乜都無架喎,你半夜去影架?

安小施 said...

很正!

Benedict said...

Vincent, 係呀... 我叫朋友拎左一份俾 我... Dick, 你頂唔順乜野? 雪雪, 妳而家明我唔開心D乜丫... 豬兜妹. 唔係啦... 黃昏黎... 只係等下咁囉...^-^... 安納施, 多謝...^-^...

rice said...

不如意事總會有, 你要把這些想成是過渡期, 別把它當做結局呀!

Ed Kam said...

呢張影得好靚...

winto 666 said...

沒有困難也不會有順景的感覺...困難是用來磨練自己的...心中只要想著很快...很快便會過去...那日子就會過得快樂一點了... 博友呀...加油呀!!

Benedict said...

Rice, 找唔知點解哩一段時間好難過... d野不斷重覆... 我有番一D以為冇左o既感覺... 甘蛇, 多謝你~~~^-^~~~ Winto, 我知道... 但係原來有D野係一直都冇改變過...