Friday, October 13, 2006

龍環...



http://www.fotop.net/benedictng/____/001_G_009

這是我在今年生日前到澳門遊覽時拍攝的全景相片...

那次旅程只有我一個人...
我去到澳門之後就投靠我的姐姐...

照片中是龍環葡韻的廣場...
旁邊有很多荷花...
環境十分好...
姐姐說如果不是對岸有工程...
景色會更加怡人...

我很喜歡那裡...
如果我下次再到澳門...
我一定要再去...


5 comments:

SaYaKa said...

我剛剛同成家人又去左呢度~~ 呢排有龍環葡韻~~  年年去親戈度都以為自己去左外國= = 因為成條路都係外國人....

Benedict said...

包包, 丫... 妳個名好長... 都唔知道點樣叫妳好...^-^;... 妳係澳門人丫...? 我覺得澳門好舒服... 我有D想過去住丫...

MK said...

Oo..i've never been to Macau bor.. :(

Benedict said...

Chemistry_freako, 去下丫~ 我覺得果一度好舒服~

MK said...

Hmm, maybe next year la :)