Saturday, September 24, 2005

香港…

我喜歡香港...
但討厭香港人...

2 comments:

Anonymous said...

我都係... 唔怕得罪講句, 香港人好多都好自私, 好勢利... 見到人o地好d就唔抵得...

其實澳門從來都冇任何優勢; 冇深水港令到澳門o向物流業流失唔少機會... 澳門係靠賭d人先有飯食, 但香港d人見澳門最近好少少就想又話開賭... 咁都要同我o地爭? 而且香港人好鍾意賭, 如果香港開賭我肯定會有好多家庭悲劇發生...(澳門人本身唔係咁賭, 多數都係買馬買波...)

Benedict said...

我從心底入面覺得香港人質素一日比一日低...