Sunday, April 04, 2010

好人...



http://www.fotop.net/benedictng/_______X/u_001

不知從何開始...
就學懂不要說謊...

我應該是由一個大話開始...
最後大話露饀了...
從始就不說謊...

可笑是我忘了是一個什麼大話...

我現在有一句說話...
就是只要被懷疑一次...
那很有可能就是最後一次了...

2 comments:

閒人 said...

其實大話我一向都唔講, 因為自己冇記性, 唔記得講咗乜嘢大話, 費事比人拆穿﹗嘻....  至於[好人]呢個範疇太廣, 唔識講, 視乎觀點與角度啦.... 話時話吖, 開始覺得呢個世界太複雜嘞, 乜嘢係啱, 乜嘢係錯?我真係唔識; 不過就算而家啲細蚊哥佢哋都未必講倒比你知. 因為除咗基本嘅道理佢哋未識之外, 唔知點解, 佢哋仲要學[通識]..... (對唔住, 離咗題...撇﹗)
[版主回覆04/05/2010 21:51:00]講起通識... 我今朝問過個小朋友佢通識學乜... 感覺上係以前o既社科健再加小小新聞... 但我覺得教哩D野好似缺乏德育... 唔怪得而家D小朋友會變晒...

閒人 said...

你都講得有啲道理, 但係德育呢家嘢, 唔係話學校話教佢哋就受, 其實係要啲阿媽不停咁由細哦到大至有用, 簡單啲嚟講, 就係[身教]. 唔知啲人識唔識呢?
[版主回覆04/07/2010 08:06:00]應該都係麻麻... 而家小朋友係由冇乜德育o既人生o既... 又點會有身教... 生得出都冇時間照顧啦...