Sunday, November 13, 2005

高爾夫球...

如果我告訴你...
我好想打高爾夫球...
你會相信嗎?

好可惜...
我不知道到何時才有機會打高爾夫球...

好幾年前我就已經有看一本有關高爾夫球的書...
當中不是說高爾夫的規例...
只是一大堆圍繞著高爾夫所發生的故事...

看得我陶醉...

高爾夫球的比賽方式十分特別...
一味地要減少自己的桿數...
但是卻有所謂"標準桿"...

與一個對手比賽...
但又是如此地獨立作賽...

在大草原上比賽...
呼吸著新鮮空氣...

向自己挑戰...
向對手挑戰...
向大自然挑戰...

6 comments:

Unknown said...

PSP有, 都幾好玩

Benedict said...

點會一樣...
我直頭想去打晒十八個洞...
每一個洞都唔同...

Unknown said...

PSP有好幾個場,每個場都有18個洞,而每個果領都唔同. 下次要借你玩下先得

Anonymous said...

不如下次你過?, 我叫我老闆教你打?...

佢成日去打o架...

Anonymous said...

hey!
我都想去打呀!
之前差 d 去左奧海城報名添!
你來唔來?

Benedict said...

家姐:
佢會唔會俾我打架...@@...

天使:
幾錢?
係唔係練木桿發球架咋?